Podstawy prawne organizacji kultury i mediów
Opis
Monografia „Podstawy prawne organizacji kultury i mediów”
w przystępny i interesujący sposób prezentuje obowiązujący w Polsce system prawny, któremu podlegają różnego typu organizacje z sektora kultury i mediów.
W publikacji zostały omówione najważniejsze uregulowania prawne z zakresu kultury, dotyczące m.in. organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej, funkcjonowania bibliotek, działalności muzeów, ochrony i opieki nad zabytkami, organizowania imprez artystycznych i rozrywkowych. Celem autorki było także przybliżenie Czytelnikom najistotniejszych zagadnień prawnych związanych z funkcjonowaniem prasy drukowanej, radia, telewizji, kinematografii oraz reklamy, sponsoringu i prawa autorskiego.
Wielkim walorem niniejszego opracowania jest uwzględnienie aktualnego stanu prawnego. Książka jest lekturą przeznaczoną zarówno dla profesjonalistów, jak i wszystkich interesujących się problematyką zarządzania kulturą i mediami.
Dane techniczne
ISSN | 2081-4712 |
Wymiary | 16 x 23 cm |
Oprawa | Miękka |
ISBN | 978-83-62139-89-7 |
Stron | 268 |
Rok wydania | 2015 |