Kluczowe narzędzia i elementy koncepcji co-management w budowaniu relacji kooperacyjnych z interesariuszami

Dostępność: nakład wyczerpany

Opis

"(…) w monografii podjęto udaną próbę wskazania roli i znaczenia kultury organizacyjnej, marketingu i komunikacji oraz teorii sieci w rozwijaniu się koncepcji i wdrożeń co-managementu. W sposób obrazowy zaprezentowano liczne przykłady zastosowania innowacji co-management i ich efektów. Zagadnienia w większości, poza przywoływaniem znanych opracowań, klasyfikacji czy charakterystyk przedstawiono w oryginalny sposób, a całość monografii zaprezentowano w sposób twórczy. (...)."
 
dr hab. Łukasz Wawrzynek, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
 
-----------------------------------------------------------------------------
 
Poniżej znajduje się link do pobrania bezpłatnej publikacji w formie pliku pdf.

 Kluczowe narzędzia.pdf
 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl