Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą nr 6
Opis
W numerze:
Barbara Czarniawska
Życie imituje sztukę, a sztuka imituje życie
Małgorzata Sternal
Zarządzanie i przedsiębiorczość – czym są dla artystów?
Aurelia Gawryś
Między zarządzaniem a mitologią, czyli kim jest menedżer XXI w.?
Monika Kostera
Helikon SA, czyli o sztuce, zarządzaniu i inspiracji
Katarzyna Kopeć
Zaangażowanie biznesu w sferze kultury (corpo-rate cultural involvement) jako kategoria badawcza określająca działania prokulturalne firm
Marta Połeć
Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką
Natalia Brylowska
Inkubatory sztuki – nowy typ instytucji artystycznej
Sławomir Magala
Ufamy sztuce
Teresa M. Dudzik; Dorota Ilczuk
SoSArt. Badanie rynku pracy artystów i twórców w Polsce
Krzysztof Leja; Emilia Nagucka
Twórcza destrukcja uniwersytetu
Bogusław Nierenberg
Recenzja monografii dra Romana Batki pt. „Golem, Awatar, Midas, Złoty Cielec. Organizacja publiczna w płynnej nowoczesności”
Bartłomiej Machnik
Nowe media w procesie komunikacji politycznej. Nowe kanały dialogu ze społeczeństwem
Mirela Mazurkiewicz
Media w obszarze polityki. Obserwator czy kreator sceny politycznej?
Sławomir Skwarkro
ROI do lamusa, czyli wartość reklamy w mediach społecznościowych
Bogusław Nierenberg
Recenzja monografii Marka Bugdola pt. „Znaczenie sprawiedliwości w zarządzaniu ludźmi. Dlaczego warto być sprawiedliwym?”
Dane techniczne
ISSN | 2081-4712 |
Wymiary | 16 x 23 cm |
Oprawa | Miękka |
Stron | 276 |
Rok wydania | 2013 |