Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą nr 6

Dostępność: w magazynie
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy

Opis

W numerze:
Barbara Czarniawska
Życie imituje sztukę, a sztuka imituje życie
Małgorzata Sternal
Zarządzanie i przedsiębiorczość – czym są dla artystów?
Aurelia Gawryś
Między zarządzaniem a mitologią, czyli kim jest menedżer XXI w.?
Monika Kostera
Helikon SA, czyli o sztuce, zarządzaniu i inspiracji
Katarzyna Kopeć
Zaangażowanie biznesu w sferze kultury (corpo-rate cultural involvement) jako kategoria badawcza określająca działania prokulturalne firm
Marta Połeć
Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką
Natalia Brylowska
Inkubatory sztuki – nowy typ instytucji artystycznej
Sławomir Magala
Ufamy sztuce
Teresa M. Dudzik; Dorota Ilczuk
SoSArt. Badanie rynku pracy artystów i twórców w Polsce
Krzysztof Leja; Emilia Nagucka
Twórcza destrukcja uniwersytetu
Bogusław Nierenberg
Recenzja monografii dra Romana Batki pt. „Golem, Awatar, Midas, Złoty Cielec. Organizacja publiczna w płynnej nowoczesności”
Bartłomiej Machnik
Nowe media w procesie komunikacji politycznej. Nowe kanały dialogu ze społeczeństwem
Mirela Mazurkiewicz
Media w obszarze polityki. Obserwator  czy kreator sceny politycznej?
Sławomir Skwarkro
ROI do lamusa, czyli wartość reklamy w mediach społecznościowych
Bogusław Nierenberg
Recenzja monografii Marka Bugdola pt. „Znaczenie sprawiedliwości w zarządzaniu ludźmi. Dlaczego warto być sprawiedliwym?”

 

 

Dane techniczne

ISSN 2081-4712
Wymiary 16 x 23 cm
Oprawa Miękka
Stron 276
Rok wydania 2013

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl