Podstawy prawne organizacji kultury i mediów

Dostępność: w magazynie
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy

Opis

Monografia „Podstawy prawne organizacji kultury i mediów”
w przystępny i interesujący sposób prezentuje obowiązujący w Polsce system prawny, któremu podlegają różnego typu organizacje z sektora kultury i mediów.
W publikacji zostały omówione najważniejsze uregulowania prawne z zakresu kultury, dotyczące m.in. organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej, funkcjonowania bibliotek, działalności muzeów, ochrony i opieki nad zabytkami, organizowania imprez artystycznych i rozrywkowych. Celem autorki było także przybliżenie Czytelnikom najistotniejszych zagadnień prawnych związanych z funkcjonowaniem prasy drukowanej, radia, telewizji, kinematografii oraz reklamy, sponsoringu i prawa autorskiego.
Wielkim walorem niniejszego opracowania jest uwzględnienie aktualnego stanu prawnego. Książka jest lekturą przeznaczoną zarówno dla profesjonalistów, jak i wszystkich interesujących się problematyką zarządzania kulturą i mediami.

 

 

Dane techniczne

ISSN 2081-4712
Wymiary 16 x 23 cm
Oprawa Miękka
ISBN 978-83-62139-89-7
Stron 268
Rok wydania 2015

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl